Parnian School مجموعه مدارس غیر انتفاعی پرنیان

درباره ما

مجموعه مدارس غیر دولتی فرپو

اساس روش فرپو بر تربیت یک انسان سالم گذاشته شده است. برای اینکه این مهم به دست آید ابتدا باید مفهوم سلامت را با نگاه پرورش هماهنگ کرده و تعریف کنیم. در این زمان دو نگاه به سلامت می توان کرد که یکی مبتنی بر نگاه علمی مشاهده محور است که در دنیای علمی کنونی جاریست و سازمان جهانی سلامت بر آن اساس رفتارهای خود را تعریف کرده است. نگاه دیگر، دیدگاه علمی فلسفی است که نیاز به ساختاری دارد و با استدلال قیاسی و بر اساس آموزه‌های ارزشمند قرآنی به عنوان پایه و اساس تعریف مستدل سلامت می‌توان تعریف سلامت را به صورت زیر داشت: بر اساس قرآن غایت حیات انسان عبادت است (آیه 56 سوره ذاریات) بر اساس حدیث عبادت حاصل نمی‌شود مگرذ با شناخت (امام حسین علیه السلام) بر اساس علوم شناختی و روانشناسی، شناخت روندی دارد که باید طی شود و ابزار طی شدن روند شناختی یادگیری است که خود دارای سه حیطه است.

روش ها و منابع

برنامه های آموزشی

مدارس پرنیان

به روایت آمار

تعداد دانش آموزان سال 1402

سال نخست دبستان معراج

در سال نخست آغاز به کار دبستان معراج در پایه اول دبستان 9 دانش آموز، پایه دوم ...

سال دوم دبستان معراج

سال دوم دبستان پرنیان

سال نخست دبستان پرنیان

در سال نخست، دبستان پرنیان با آموزش و پرورش 15 دانش آموز آغاز به کار کرد

سال سوم دبستان معراج

سال سوم دبستان پرنیان

اساتید

معلم ها چه می گویند

آرشیو

اخبار

اخبار و اطلاعیه ها